Bezpieczne płatności
Bezpieczeństwo transakcji i danych wyznacza kierunek rozwoju Przelewy24. Na każdym etapie prac nad systemem priorytetem jest spełnianie najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dlatego też wszelkie informacje przekazane do Przelewy24 są przechowywane tylko i wyłącznie w bezpiecznym DataCenter. Żadne dane nie są udostępniane na zewnątrz.
operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Przelewy24 spełniają wymagania standardów PCI DSS, McAffe Secure. Jest to gwarancją, iż powierzyli Państwo realizację swoich transakcji partnerowi godnemu zaufania.
Aby uniemożliwić przechwycenie poufnych danych informacje o danych dostępu do kont bankowych są wprowadzane przez klientów wyłącznie na bezpiecznych stronach banku. System nie przechowuje również danych dotyczących kart płatniczych umożliwiające realizację transakcji bez zgody właściciela karty.
Środki wpłacone na konta Przelewy24 są w możliwie najkrótszym czasie przekazywane na konta docelowe odbiorców. Staramy się tak ustalać reguły wypłat z partnerami, aby pieniądze były zdeponowane na kontach Przelewy24 przez jak najkrótszy czas.
Payment Card Industry (PCI) Data Security Standard (DSS)
Standard bezpieczeństwa danych w branży płatniczej opracowany w oparciu o najlepsze praktyki. Standard PCI/DSS dotyczy dwunastu najważniejszych kwestii od zarządzania bezpieczeństwem, po kodeksy postępowania, procedury, architekturę sieci, tworzenie oprogramowania i inne środki ostrożności. Certyfikat gwarantuje spełnianie przez Przelewy24 standardu Payment Card Industry (PCI) Data Security Standard (DSS) opracowanego wspólnie przez VISA i MasterCard. Standardy te zostały także wprowadzone w życie przez American Express, Discover Card i JCB. Zobacz certyfikat PCI Level1
Thawte – Certyfikat SSL
Certyfikat SSL zapewnia ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną, umożliwia szyfrowanie dowolnej usługi świadczonej przez Internet. Dzięki temu zabezpieczeniu nie ma możliwości przechwycenia danych przekazywanych za pośrednictwem witryny internetowej. Użytkownicy strony mają absolutną pewność, że łączą się bezpiecznie z właściwym serwisem. W systemie Przelewy24 wykorzystywany jest certyfikat bezpieczeństwa SSL EV (Extended Validation) – Thawte Technologies Inc. Certyfikaty Thawte są rozpoznawane jako godne zaufania przez wszystkie przeglądarki internetowe.
McAfee Secure
McAfee to międzynarodowy lider w dziedzinie bezpieczeństwa internetowego. Technologia ta chroni ponad 400 000 witryn. Firma McAfee także świadczy usługi certyfikacyjne PCI – w ramach spełniania wymogów VISA, MasterCard – na rzecz sklepów internetowych w ponad siedemdziesięciu krajach. Produkty McAfee dla użytkowników indywidualnych obejmują światowej klasy rozwiązania dostępne w sprzedaży detalicznej i w trybie online, przeznaczone do ochrony, zabezpieczania i optymalizacji komputerów klientów indywidualnych.
Płatności Tpay
§ 1 Definicje
W trakcie czytania Regulaminu spotkasz się z kilkoma stałymi określeniami i nazwami – oto ich
znaczenie:
- Akceptant – podmiot, który umożliwia Płatnikowi dokonanie Płatności, związany z Tpay umową
o świadczenie usług płatniczych. - Tpay – Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa
3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579,
REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN – wpłacony w całości.
1 - Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Tpay pod adresem: https://tpay.com, z którym
można się skontaktować poprzez e-mail: kontakt@tpay.com, w tym moduł informatyczny, za
pomocą którego możliwe jest zainicjowanie oraz przeprowadzenie transakcji płatniczej
z wykorzystaniem instrumentu płatniczego Płatnika. - Płatnik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Portalu, która zamierza nabyć
oferowane w ramach Portalu towary lub usługi poprzez dokonanie Płatności z użyciem Serwisu. - Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Tpay czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Portal – punkt handlowy (np. sklep internetowy) prowadzony przez Akceptanta, w którym
Akceptant przyjmuje Płatności za pośrednictwem Tpay, a także aplikacja mobilna, poprzez które
można dokonywać Płatności przy użyciu instrumentów płatniczych. - Płatność – świadczenie pieniężne spełniane przez Płatnika wobec Akceptanta za
pośrednictwem Serwisu wskutek zobowiązania powstałego między Płatnikiem a Akceptantem. - Usługa – usługa płatnicza w rozumieniu UUP wykonywana przez Tpay na rzecz Płatnika
w oparciu o postanowienia tego regulaminu, polegająca na przeprowadzeniu Płatności. - Usługa Inicjowania Transakcji – Usługa, o której mowa w art. 3 ust. 5 UUP, polegająca na
jednorazowym zainicjowaniu Zlecenia Płatniczego na wniosek Płatnika z rachunku
prowadzonego przez Podmiot Pośredniczący w celu wykonania Płatności. - Dzień Roboczy – dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
na terytorium Polski. - Podmiot Pośredniczący – podmiot inny niż Tpay, za pośrednictwem którego Płatnik przekazuje
Tpay środki pochodzące z Płatności. W szczególności jest to bank, inna instytucja płatnicza, inny
agent rozliczeniowy, podmiot prowadzący system płatności, instytucja pieniądza
elektronicznego, operator pocztowy. - Konto Serwisu – rachunek bankowy Tpay przeznaczony wyłącznie do obsługi transakcji
realizowanych za pośrednictwem Serwisu. - Zlecenie Płatnicze – oświadczenie Płatnika skierowane do Tpay, które zawiera polecenie
wykonania określonej transakcji płatniczej. - Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną umożliwiająca Płatnikowi otrzymywanie
od Tpay informacji – w szczególności o świadczonych Usługach, Serwisie, w tym o nowościach
i promocjach, wysyłana na podany przez Płatnika adres e-mail za jego wyraźną zgodą. - Regulamin – regulamin dokonywania Płatności, który właśnie czytasz.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. - UUP – Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.
- UsłElU – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2
§ 2 Postanowienia ogólne - Regulamin określa zasady umożliwiania Płatnikom dokonywania Płatności za pośrednictwem
Serwisu, w tym z wykorzystaniem Usługi Inicjowania Transakcji. - Podmiotem świadczącym Usługi na podstawie Regulaminu jest Tpay.
Kim jest Tpay - Tpay oświadcza, że zaprojektował i prowadzi internetowy serwis płatności o nazwie „Tpay”
umożliwiający Płatnikowi wykonanie Płatności.
Serwis udostępnia Płatnikom różnorodne metody wykonywania Płatności, przyjmuje płatności
Płatników na swoje Konta, potwierdza Akceptantowi zrealizowanie płatności i przekazuje te
płatności na konto Akceptanta. - Tpay posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w charakterze krajowej instytucji
płatniczej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego i jest zarejestrowana w Rejestrze Usług
Płatniczych pod nr IP27/2014 oraz posiada status agenta rozliczeniowego zgodnie z UUP.
Nadzór nad Tpay sprawuje Komisja Nadzoru Finansowego.
Co jest potrzebne do korzystania z Tpay - Do korzystania z Serwisu wymagane są co najmniej: dostęp do internetu, poprawnie
skonfigurowana i zaktualizowana przeglądarka internetowa akceptująca pliki cookie oraz
czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej.
Tpay nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niedostosowania się Płatnika do
wskazanych wyżej wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem
teleinformatycznym, z którego korzysta. - Korzystanie z usług Serwisu nie wymaga rejestracji.
- Skorzystanie z Usługi wymaga zapoznania się z treścią Regulaminu oraz jego akceptacji.
Co jeszcze warto wiedzieć - Usługa nie obejmuje prowadzenia dla Płatnika rachunku płatniczego w rozumieniu UUP.
- Czynności dokonywane w ramach Serwisu nie mają charakteru czynności bankowych.
Skorzystanie z usług Tpay nie jest związane z otwarciem rachunku bankowego w rozumieniu
Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo
bankowe. - Czynności dokonywane w ramach Serwisu przez Tpay nie mają charakteru pośrednictwa
kredytowego, o którym mowa w Ustawie z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim.
3
§ 3 Realizacja Usługi - Tpay umożliwia Płatnikom dokonywanie Płatności z wykorzystaniem instrumentów płatniczych
(metod płatności), co do których Akceptant zawarł umowę z Tpay.
To Akceptant decyduje, które metody Płatności udostępnia, przez co niektóre z nich mogą być
dla Płatnika niedostępne.
Dokonanie Płatności za pomocą części metod płatności jest możliwe z wykorzystaniem Usługi
Inicjowania Transakcji. - Aby skorzystać z Usługi, Płatnik zobowiązany jest podać:
a. imię i nazwisko,
b. adres e-mail;
przy czym podanie dodatkowych danych może być wymagane z uwagi na wybraną metodę
płatności. - Umowa pomiędzy Płatnikiem a Tpay dotycząca realizacji Usługi zostaje zawarta z chwilą:
● podania danych określonych w § 3 ust. 2 Regulaminu,
● zaakceptowania Regulaminu oraz
● złożenia przez Płatnika (lub w przypadku Usługi Inicjowania Transakcji – w imieniu
Płatnika) Zlecenia Płatniczego w trybie UsłElU.
W przypadku skorzystania z Usługi Inicjowania Transakcji, Płatnik:
a. oświadcza, że działa w imieniu własnym, a w przypadku działania w imieniu innej osoby –
że jest uprawniony do dokonywania wszystkich czynności w ramach Usługi Inicjowania
Transakcji,
b. podaje dane i składa wszelkie oświadczenia niezbędne do świadczenia przez Tpay Usługi
Inicjowania Transakcji, w tym wyraża zgodę na zainicjowanie transakcji. - Zlecenie Płatnicze zostaje złożone w momencie uznania Konta Serwisu kwotą Płatności.
W przypadku Zlecenia Płatniczego otrzymanego w dniu niebędącym Dniem Roboczym,
przyjmuje się, że dniem otrzymania Zlecenia Płatniczego jest pierwszy Dzień Roboczy
następujący po nim. - W celu zainicjowania Zlecenia Płatniczego lub rozpoczęcia Usługi Inicjowania Transakcji, Płatnik
powinien w Portalu wybrać opcję dokonania Płatności za pośrednictwem Serwisu (np.
przyciskiem „Zapłać z Tpay”), chyba że konstrukcja Portalu lub aplikacji mobilnej, za
pośrednictwem której inicjowana jest Płatność, zakłada inny sposób zainicjowania Zlecenia
Płatniczego.
Tpay inicjuje transakcję płatniczą w ramach Usługi Inicjowania Transakcji niezwłocznie po
otrzymaniu od Płatnika wszystkich wymaganych danych i realizacji czynności określonych
Regulaminem.
4 - Po poprawnym zainicjowaniu Zlecenia Płatniczego, autoryzacji transakcji oraz potwierdzeniu
wystarczającego salda środków na rachunku płatniczym lub instrumencie płatniczym Płatnika,
Podmiot Pośredniczący przekazuje kwotę Płatności na Konto Serwisu. Płatnik jest informowany
o zainicjowaniu Zlecenia Płatniczego oraz o zrealizowaniu Płatności za pomocą komunikatu
elektronicznego umożliwiającego utrwalenie zawartych w nim danych oraz za pośrednictwem
poczty elektronicznej tj. na wskazany przez siebie adres e-mail. - Płatnik przyjmuje do wiadomości, że nie może odwołać Zlecenia Płatniczego po udzieleniu Tpay
zgody na zainicjowanie transakcji płatniczej w ramach Usługi Inicjowania Transakcji. - Pośrednictwo Tpay w przekazywaniu Płatności poprzez Konta Serwisu nie upoważnia Płatników
do dochodzenia odsetek od wpłat umieszczonych tymczasowo na Kontach Serwisu. - Tpay nie jest stroną umów ani jakichkolwiek innych stosunków prawnych pomiędzy Płatnikiem
a Akceptantem i z tych tytułów nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
W szczególności nie ponosi on żadnej odpowiedzialności wobec Płatnika za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zobowiązania przez Akceptanta, jak i wobec Akceptanta za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania przez Płatnika. - Tpay zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Usługi w przypadku naruszenia postanowień
Regulaminu, a także na wypadek pojawienia się wątpliwości co do legalności danej Płatności,
w tym jej związku z działalnością terrorystyczną lub z praniem pieniędzy.
Ponadto Tpay odmawia realizacji Usługi Inicjowania Transakcji, gdy:
a. Podmiot Pośredniczący prowadzący rachunek Płatnika odmówił dostępu do rachunku
lub jest on z innych przyczyn niemożliwy lub niedopuszczalny,
b. Płatnik nie uwierzytelnił się prawidłowo – w sposób uzgodniony z Podmiotem
Pośredniczącym prowadzącym rachunek Płatnika w interfejsie tego Podmiotu
Pośredniczącego. - Tpay nie ponosi odpowiedzialności za warunki świadczenia usług na rzecz Płatnika przez
Podmioty pośredniczące, które mogą uniemożliwiać wykonanie Płatności. - Tpay ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi na zasadach
określonych w UUP. Zasady odpowiedzialności Podmiotu Pośredniczącego prowadzącego
rachunek dla Płatnika za nieautoryzowane transakcje płatnicze zainicjowane z tego rachunku
określa umowa między Płatnikiem a Podmiotem Pośredniczącym prowadzącym rachunek. - Tpay może, w określonych przypadkach, pobierać od Płatnika opłatę za świadczoną Usługę.
W takiej sytuacji Płatnik informowany jest o tym przed złożeniem Zlecenia Płatniczego wraz ze
wskazaniem wysokości opłaty. - Akceptant może anulować Płatność do czasu, aż znajdzie się ona na Koncie Serwisu.
- KIP może anulować Płatność, której Płatnik nie ukończył w określonym czasie – co najmniej
14 dni od zainicjowania Zlecenia Płatniczego, podczas których Płatność nie znalazła się na
Koncie Serwisu. - Aby korzystać z usługi Newsletter, Płatnik wyraża odrębną zgodę poprzez udostępnienie
swojego adresu e-mail lub zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru.
5 - Płatnik może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera poprzez wysłanie odpowiedniego
żądania do Tpay – pocztą elektroniczną (e-mail) lub poprzez kliknięcie w link udostępniony
Płatnikowi w wiadomości e-mail. - Tpay stosuje bezpieczną procedurę powiadamiania Płatnika w przypadku wystąpienia oszustwa
lub podejrzenia jego wystąpienia bądź wystąpienia zagrożeń dla bezpieczeństwa.
§ 4 Reklamacje - Reklamacje dotyczące Płatności wykonywanych za pośrednictwem Serwisu rozpatruje Tpay.
- Płatnik może wnieść reklamację:
● w formie pisemnej, w tym przesyłką pocztową na adres Tpay wskazany w § 1
Regulaminu,
● telefonicznie korzystając z infolinii: (61) 66 82 778,
● w formie elektronicznej z wykorzystaniem formularza znajdującego się pod adresem:
https://tpay.com/kontakt lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@tpay.com. - Płatnik powinien umieścić w zgłoszeniu reklamacyjnym:
● przyczynę reklamacji,
● opis zastrzeżeń,
● swój adres e-mail,
● identyfikator transakcji,
● kwotę Płatności,
● nazwisko i imię właściciela rachunku bankowego lub karty płatniczej (w zależności od
metody płatności),
● datę Płatności oraz
● nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność;
chyba że nie posiada którejś z tych danych.
Tpay może zwrócić się do Płatnika z prośbą o podanie dodatkowych informacji i dokumentów,
jeśli wymaga tego rozpatrzenie reklamacji. - Tpay potwierdza wpływ reklamacji za pomocą wiadomości automatycznej wraz ze wskazaniem
numeru reklamacji. Płatnik powinien zachować ww. numer do celów dalszej korespondencji. - Tpay zobowiązuje się do pełnej obsługi reklamacji Płatników oraz udzielania im odpowiedzi
najpóźniej w ciągu 15 (piętnastu) dni roboczych. Odpowiedź na reklamację jest udzielana
zgodnie z życzeniem Płatnika na jego adres poczty elektronicznej. W innych przypadkach Tpay
udziela odpowiedzi w postaci papierowej lub, po uzgodnieniu z Płatnikiem, za pomocą innego
trwałego nośnika informacji. - W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji
i udzielenie odpowiedzi w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 5 Regulaminu, Tpay:
a. wyjaśnia przyczynę opóźnienia,
b. wskazuje okoliczności, które trzeba ustalić w celu rozpatrzenia sprawy,
6
c. określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie
dłuższy niż 35 (trzydzieści pięć) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. - W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Akceptanta, Tpay może zwrócić Płatność na rzecz
Płatnika. Tpay wykonuje taką dyspozycję w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia
złożenia wniosku przez Akceptanta, z wyłączeniem zwrotów Płatności wykonanych
z wykorzystaniem karty płatniczej.
Wszelkie transakcje płatnicze wykonywane są przez Tpay wyłącznie bezgotówkowo –
z wykorzystaniem polecenia przelewu. - Płatnik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Tpay o stwierdzonych nieautoryzowanych,
niewykonanych lub nienależycie wykonanych transakcjach płatniczych. Jeżeli Płatnik nie
powiadomi Tpay w terminie 13 miesięcy od dnia obciążenia jego rachunku płatniczego albo od
dnia, w którym transakcja miała być wykonana, roszczenia Płatnika względem Tpay z tytułu
nieautoryzowanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych transakcji płatniczych
wygasają.
§ 5 Dane osobowe - Tpay jest administratorem danych osobowych Płatników w myśl art. 4 pkt. 7 RODO.
- Zasady przetwarzania danych osobowych uregulowano w klauzuli informacyjnej dostępnej pod
adresem: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/klauzula-informacyjna-platnik.pdf.
§ 6 Obowiązki Płatnika - Płatnik zobowiązany jest podczas korzystania z Usługi do:
a. przestrzegania Regulaminu,
b. przestrzegania przepisów prawa,
c. przestrzegania reguł uczciwego i rzetelnego obrotu,
d. posługiwania się swoimi prawdziwymi danymi. - Podczas korzystania z Serwisu, Usługi i Usługi Inicjowania Transakcji, zakazane jest:
a. podejmowanie jakichkolwiek prób ingerencji w systemy informatyczne Tpay,
Podmiotów pośredniczących lub Akceptanta,
b. dostarczania treści o charakterze bezprawnym,
c. wykorzystywanie instrumentu płatniczego:
i. nieważnego lub zastrzeżonego lub
ii. przez osobę nieuprawnioną lub
iii. przez osobę niedysponującą pełnymi danymi identyfikacyjnymi
i autoryzacyjnymi;
d. korzystanie z Usługi Inicjowania Transakcji:
7
i. przez osobę nieuprawnioną lub
ii. przez osobę niedysponującą pełnymi danymi identyfikacyjnymi
i autoryzacyjnymi.
§ 7 Postanowienia końcowe - Treść Regulaminu jest nieodpłatnie udostępniona każdemu Płatnikowi w Serwisie i/lub
w Portalu przed zainicjowaniem Zlecenia Płatniczego, w taki sposób, aby Płatnik mógł pozyskać,
odtwarzać i utrwalać jego treść za pomocą systemu teleinformatycznego, którym się posługuje
(zgodnie z art. 8 ust. 1 pkt. 2 UsłElU).
Warunkiem korzystania z Usług jest akceptacja Regulaminu. - Tpay zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Zmiany obowiązują od dnia ich ogłoszenia w Serwisie lub w Portalu, z wyłączeniem Płatności,
które zrealizowano przed zmianą Regulaminu (do nich, a także do wszelkich skutków prawnych
z nich wynikłych, stosuje się postanowienia dotychczasowe).
Zmiana danych adresowych Tpay nie stanowi zmiany Regulaminu w rozumieniu niniejszego
Regulaminu. - Wszelkie stosunki prawne wynikłe z Regulaminu podlegają prawu polskiemu, a czynności
wynikające z Regulaminu realizowane są w języku polskim. - Dla wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu, jak i wszelkich stosunków
prawnych wynikających z wykonania Usługi, za wyjątkiem sporów z udziałem konsumentów,
właściwy jest wyłącznie sąd właściwy dla siedziby Tpay. - Płatnik może wnieść do Komisji Nadzoru Finansowego skargę na działanie Tpay, jeżeli narusza
ono przepisy prawa. - Płatnik będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z serwisu rozwiązywania sporów
drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (Online Dispute Resolution) znajdującej się pod
adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. W tym celu wskazuje w formularzu,
znajdującym się pod ww. adresem, dane Tpay, w tym adres e-mail: kontakt@tpay.com. - Płatnik będący Konsumentem ma także możliwość skorzystania z pomocy podmiotów
uprawnionych do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu Ustawy
z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotami
uprawnionymi do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich z zakresu usług
finansowych są:
a. Rzecznik Finansowy (więcej informacji na stronie: rf.gov.pl/polubowne),
b. Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego (więcej informacji na stronie:
knf.gov.pl/dla_konsumenta/sad_polubowny).
8
Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
dostępne są na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
polubowne.uokik.gov.pl. - Płatnik może odstąpić od umowy, o której mowa w § 3 ust. 3 Regulaminu bez podania przyczyny
i bez ponoszenia dodatkowych kosztów w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Termin uważa się
za zachowany, jeżeli wysłano oświadczenie przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu
należy złożyć na piśmie i wysłać na adres Tpay: plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań albo
przesłać w korespondencji elektronicznej na adres: kontakt@tpay.com.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Płatnikowi w przypadku całkowitego wykonania
Usługi lub Usługi Inicjowania Transakcji na żądanie Płatnika przed upływem terminu, o którym
mowa w § 7 ust. 8 Regulaminu w pierwszym zdaniu. - Regulamin w powyższym brzmieniu wchodzi w życie 2 października 2023 r